Klub Wysokogórski Kraków

Reglamin wypożyczalni sprzętu Klubu Wysokogórskiego Kraków


  1. Sprzęt wypożyczany jest wyłącznie członkom Klubu Wysokogórskiego Kraków (dalej Klub) z opłaconymi składkami członkowskimi na dany rok. Osoba, której sprzęt wypożyczono (dalej: wypożyczający) nie może wypożyczać go kolejnym osobom.
  2. Sprzęt wypożyczany jest na tydzień (od czwartku do czwartku).
  3. Rezerwację sprzętu można wykonać poprzez stronę: panel.kw.krakow.pl (zwaną dalej „systemem”), po wcześniejszym zarejestrowaniu się (wypożyczający przy rejestracji zobowiązany jest podać kontaktowy numer telefonu). Rezerwację można zrobić z dowolnym wyprzedzeniem podając datę zaplanowanego okresu wypożyczenia.
    Wypożyczenie i zwrot sprzętu są potwierdzane w panelu.
  4. Po dokonaniu rezerwacji należy w ciągu 48 godzin opłacić ją w systemie przelewem/kartą kredytową. Po tym czasie rezerwacja zostanie anulowana.
  5. Cennik wypożyczalni stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu. 
  6. Odbioru i zwrotu sprzętu dokonuje się w każdy czwartek w siedzibie Klubu. Odbioru należy dokonać osobiście. Zwrot w godzinach 18.00-19.00, wypożyczenie w godzinach 19.00-20.00.
  7. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przedłużenie wypożyczenia na kolejny tydzień. Maksymalny nieprzerwany okres wypożyczenia sprzętu przez tę samą osobę to dwa tygodnie.
  8. W przypadku nie oddania przedmiotu w terminie, zostanie naliczona dwukrotność opłaty za każdy tydzień zwłoki.
  9. W przypadku rezygnacji z wypożyczenia należy anulować wcześniejszą rezerwację przedmiotu w systemie
  10. Po opłaceniu nie ma możliwości zwrotu pieniędzy w przypadku rezygnacji. Wszelkie tego typu sprawy będą traktowane indywidualnie i rozpatrywane na bieżąco wg możliwości.
  11. Podczas odbioru sprzętu, Wypożyczający ma obowiązek zweryfikować sprawdzić, czy sprzęt jest w pełni sprawny.
  12. Wypożyczający oświadcza, że posiada przeszkolenie w zakresie używania wypożyczanego sprzętu. 
  13. Wypożyczający użytkuje wypożyczony sprzęt na własną odpowiedzialność. Klub nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z używania wypożyczonego sprzętu.
  14. Wypożyczający zobowiązany jest dbać o wypożyczany sprzęt (w tym: chronić go przed zniszczeniem, wyczyścić i osuszyć tuż po użytkowaniu) oraz bierze za niego pełną odpowiedzialność, w szczególności jest zobowiązany do odkupienia sprzętu zniszczonego/uszkodzonego/zgubionego.
  15. Wypożyczający jest bezwzględnie zobowiązany do zgłoszenia wszelkich stwierdzonych usterek sprzętu.
  16. Pierwszeństwo w dostępie do sprzętu mają szkolenia i zawody organizowane przez Klub.
  17. Opłaty za wypożyczenie zasilają fundusz na zakup dodatkowego sprzętu do wypożyczalni.
  18. Detektory lawinowe wypożyczane są BEZ BATERII, wypożyczający musi zaopatrzyć się w odpowiednie baterie we własnym zakresie (baterie alkaliczne AAA, nie stosować akumulatorów ani baterii litowych). Detektor wypożyczany jest wraz z odpowiednimi szelkami do mocowania na ciele, a sonda wraz z pokrowcem.
  19. W przypadku wypożyczania sprzętu w większej ilości w imieniu innych klubowiczów (dotyczy jedynie członków z opłaconymi składkami), w systemie należy podać numery legitymacji wszystkich klubowiczów których dotyczy rezerwacja. 
  20. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.

Załącznik nr 1
Cennik za tydzień za sztukę:

Detektor - 15 zł
Sonda - 10 zł
Łopata - 10 zł
Czekan techniczny - 20 zł
Czekan turystyczny - 15 zł
Raki turystyczne - 15 zł
Raki techniczne - 20 zł
GPS Garmin 64s - 20 zł
Camalot - 10 zł
Młotek – 15 zł
Zestaw piaskowcowy – 30 zł
Zestawy lodowcowe – 20 zł
Krótkofalówki – 15 zł

Załącznik nr 2
Instrukcje obsługi


BCA Tracker 2
Barryvox https://www.mammut.com/assets/download/55/barryvox_user_manual_web_pl-4955.pdf
Barryvox S https://www.mammut.com/assets/download/53/barryvox_s_user_manual_web_pl-4953.pdf
Arva Evo 4 https://www.arva-equipment.com/img/cms/Notices/EVO4_User_Manual.pdf

 
Procedura Reklamacji 

Reklamacja może zostać złożona przez Członka Klubu na adres mailowy faktury@kw.krakow.pl - w tytule wiadomości należy wpisać Reklamacja oraz imię i nazwisko. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 30 dni.
powrót